Na bílém či barevném ?

Mám strašně ráda porcelán. Nemyslím tím ty porcelánové figurky, co mají naše babičky ve skleněných vitrínách, ale talíře, hrnky, misky, mísy a tak. Vždyť to všichni znáte :)
Dnes Vám představím ty svoje nejoblíbenější. 
Jsou to tři mé jídelní servisy a pak mísy.

Dva typy servisů jsou z Ikea a ten třetí a nejvíc sváteční je česká klasika - Bernadotte. Od té mám ostatně i krásný čajový servis.
Nejradši mám úplně čistou, bílou variantu stolování. Už i proto,  že na bílém talíři jídlo nejlépe vynikne a i dekorace stolu pak může být jakákoliv.
Dále pak miluju bílomodrou kombinaci - je taková rustikální.
Co se týká mís - úplně nej... jsou pro mě tyto bílé, prastaré, které jsem si přivezla z jednoho blešáku. 
A pak i tyto - jsou sice nové, ale opět má oblíbená bílomodrá kombinace, takže paráda:)
A co vy? Jaké máte rádi talíře a misky?