EKO soutěž : Sáčky na ovoce a zeleninu


Pojďte žít zase trochu víc eko a začněte při nákupu používat tyhle látkové sáčky na ovoce a zeleninu místo mikrotenových sáčků, kterými zahlcujeme naši přírodu. Jeden člověk jich údajně za rok spotřebuje až 400 ! 
Nedávno jsem TADY psala o tom, jak u nás doma tak nějak intuitivně žijeme "zeleně" a snažíme se co nejméně zahlcovat přírodu zbytečným odpadem. Po mém stále trvajícím nadšení minimalismem jsem se dokopala k tomu, že jsem si nechala ušít opakovaně použitelné sáčky na ovoce a zeleninu. A jsem nadšená. Nemusím řešit, kam s prázdnými sáčky a hlavně: nezatěžuji životní prostředí.
Sáčky mi ušila moje mamka. Stahovat se dají černou tkaničkou. Peru je šetrně na 30°C. Žehlit se nemusí. Do sušičky bych je nedávala. Beztak schnou rychle. 

A protože mi tyhle látkové pytlíky přijdou jako super věc, nechala jsem ušít i tři kousky pro někoho, kdo by je doma také rád měl.
Rozměry (šířka x výška) a nosnost (váženo naplněné těžším ovocem: jablky, bramborami či banány) sáčků pro vás jsou následující:


mini sáček: 19 x 21 cm ; cca 1,1 kg
midi sáček: 25 x 23 cm ; cca 1,7 kg
maxi sáček: 21 x 29 cm ; cca 1,9 kg



Sáček samotný váží kolem 30g, takže se nemusíte bát, že by vám nákup nějak prodražil. Sáčky jsou z černé síťoviny, takže praktičtější z hlediska zašpinění. 

A nemějte strach, že by se na ně v hypermarketech tvářili nějak divně. Většinou to berou úplně v pohodě. O trzích nemluvě. Tam s nimi budete o to víc trendy:)
Cenovka na nich drží bez problému.

Pokud i vám se líbí a rádi byste je doma také měli, písněte mi do komentáře a připojte svoji emailovou adresu. A to vše nejpozději do 31.8.včetně. 
Když vás bude víc, kluci vylosují výherce, kterého zveřejním na svém Facebooku.