Perský koberec. Ano či ne?


Poslední dobou blog pěkně zanedbávám. Nemoc si vybírá svou daň a já jsem buď bez energie a nebo i bez nápadu. Nemám doma ani jednu jarní kytku, počasí u nás nic moc, takže nálada to samé. Po dobrání třetích antibiotik (při jejichž pojídání už mi z nich fakt nebylo dobře) jsem zjistila, že moje údajná angína byla asi jen alergická reakce. Ani to snad nechci dál rozmazávat...Nevím, zda mám být víc naštvaná na doktorku (ty třetí mi dávala jiná než ta moje při pobytu u našich) nebo na sebe, že nepoznám alergickou reakci po 30ti letech alergie... Ale tak napadlo by vás, že když jste zavření doma, máte alergickou reakci? No, mně to nějak "nekoplo"... Takže teď beru léky na alergo. A abych se náhodou nenudila, Bobík má neštovice. A do toho atopák. Takže mažeme, hladíme, hrajeme si na berušku "stotečnou" a tak...
Ale k tématu. Poslední dobou doma pořád něco přemísťujeme. Já jsem totiž dospěla do fáze, kdy se umím s věcmi rozloučit a poslat je dál (uznávám, že tak trochu násilím - už se tu totiž nevejdeme...). To jsem dlouhou dobu neuměla. Vše se totiž jednou mohlo hodit, že áno. Ale s tím už je konec. Hurááá. No a tak se nám to doma pořád trochu mění. Aktuálně řeším naše koberce. Máme totiž doma peršany. Jsou to podědění staříčci, ale mně se vždy líbily a byla jsem na ně pyšná. A to i když jsou dočervena (teda spíš ruda), tedy v barvě, kterou ale vůbec nemám ráda. Možná, že jak často vidím rudě...no nevím...
Poslední dobou mě však vlivem nemoci, kdy jsem na netu sjížděla kde co, začalo nahlodávat, zda já je doma vlastně chci. Děsný. Nakonec jsem však dospěla k názoru, že ANO, chci je a abych se v tom utvrdila, musím si je hodit i sem:)
Stáhla jsem si tedy několik hodně pěkných kombinací, abych věděla, že u nás ti rudochové zůstanou. Jsou to, i přes jejich stáří, pořád pěkné kousky, které dodají prostoru ten správný šmrnc, či punc originality... Nehledě na to, že takový koberec doma nemá každý, a to já ráda...

Jak se vám zamlouvají perské koberce? Je to vaše gusto či nikoliv?

P.S. a na fleru je pár nových kousků...tady












zdroj fotek ZDE