Mini festivalová

Festivalová chvilka slávy pro moje výrobky. No, trochu přeháním.. ..
Jak už jsem tu zmiňovala minule, je mi potěšením vyrábět exkluzivně pro značku Hojdavak kolekci dětských doplňků. A všechna tahle kousátka, kolotoče a lapače byly součástí krásného promomísta Hojdavak na Festivalu Mini. Koukněte, jak jim to tam slušelo. A co víc, prodalo se skoro veškeré zboží, takže teď budu mít zase fušku vyrobit další, aby byly zásoby na tento víkend na Le Market do Mánesu. Hojdavak Junior navíc od pořadatelů a poroty získal cenu za Nejlepší produkt, takže krásný úspěch.








Péťa & Andy, holky, které stojí za Hojdavakem
Za holkama a vůbec na celý festival jsem se jela o víkendu podívat a také shlédnout nové místo jeho konání. Hala C na Balabence se ukázala být skvělou volbou. Dostatečně velký vzdušný prostor s velkými terasami (resp. dvorem a terasou), kde byl bohatý program pro děti. Fakt se mi to tam líbilo. A kteří výrobci mě zaujali nejvíc, na to se podívejte ve fotogalerii.












 










U Martiny z mmmoje.cz jsem nakoupila pár drobností pro kluky. Její tvorba se mi moc líbí, tak jsem jí ráda podpořila.

Jediné, co mě v Praze občas překvapí, jsou ty ceny občerstvení. Třeba takový krajíc chleba s pomazánkou za 58 Kč. Několikaletý pobyt na mateřské a na vesnici mě, jak tak koukám, hodil, nejen cenově, někam úplně mimo realitu....