Šátky a šály/ Lovely scarves

Jeden čas jsem na nich byla závislá. Pak jsem je měla pár let ukryté ani nevím kde. A teď jsem je zase "oprášila". 
Šátky,šálky a různé plédy jsou již delší dobu hitem… Ač nemám ráda výrazné barvy, u plédů mi až tak nevadí. Zvýrazňuji s nimi mé spíš temnější outfity. Mé nejoblíbenější barvy totiž jsou černá, bílá a šedá a když mám dobrý den, tak i světle modrá :)
A tak i já přináším svou sbírku. Ač to tak nevypadá, je jich kolem 60 (i s těmi úplně maličkými - do malého výstřihu u košile).
I like scarves - in all different colours.  And this is my collection.  



Momentálně jsou mé nejoblíbenější tyto:/ My favourite:
A přesně takhle si je vážu nejraději :) / And this is how I wear them. 
Tak a tady má oblíbená zimní šála - už se těším, až začnou ty pořádné mrazy a já ji vytáhnu.
A zde další zimní kousky, ty už jsou plně v "mých" barvách:
A jedna vtipná na závěr:)(zdroj http://www.bitrebels.com)

A co vy? Nosíte je také rády ? 
And what about you ? Do you like scarves too ?