Víkendové nákupy/ Weekend shopping

O víkendu jsem se byla navštívit mé rodiče v rodných jižních Čechách. A tak jsem se těšila, jak se nadechnu čerstvého vzduchu a pořádně se vyrelaxuju . 
No a v rámci prodlouženého víkendu jsem tam také prošmejdila místní krámky :) A v rámci šmejdění jsem "vlezla" také do Kiku.  Moc často ho nenavštěvuji, ale když už tam zavítám, tak si vždycky něco koupím - když oni tam mají tolik potřebných blbůstek, kterým se nedá odolat, že ?
No uznejte, že například tyto tácy  - ty jsem tam přece nemohla nechat ! (btw. ten vlevo je čistě bílý - i když na této fotce to tak vůbec nevypadá...).

 No a nebo tyhle bločky- no za 15Kč/ ks, to by si nekoupil jen blázen a bločkomaniak jako já je tam prostě nemohl nechat. 

Ubrousky  s tak krásným potiskem, ty se přece hodí vždycky, že ?:) 


Bílé srdíčko se mi v košíku ocitlo ani nevím jak :) 





No a zrcadlo ? Už 2x jsem si ho nekoupila (odolala jsem ) - tak napotřetí to vyšlo. Ano, trochu kýč, ale co. 



This weekend I was in southern Bohemia to visit my parents and also some local shops :) And I visited also Kika store where I bought some pretty things as usual. Well , for example these platters -  I could not let them there! Or these notepads each for 15CZK, I would be crazy not to buy them. Napkins - I must have them, especially so tiny and so beautiful… White heart in my cart found almost itself :) And the mirror? Twice I wanted to buy it - so the third time I bought….