Jarmareční

Low cost vánoční dekorace. Zkrátka vesnický jarmark za ceny lidové. (Andělé jsou již hodně profláklí, ale já je poprvé viděla u Moniky z kopečku)
V sobotu u nás proběhl již vánoční jarmark. Je to ta sousedská akce, o které jsem tu už několikrát psala. Letos jsem se jí vůbec nehodlala účastnit, ale překecali mě a navíc i k tomu, abych tam měla zároveň i dětský vánoční workshop. Něco jako ten velikonoční.
Nijak extra jsem to nepřeháněla. Udělala jsem jen adventní věnce, které mají úspěch každý rok a pak nějaký svícen, anděly a mamka mi ještě přidala nějaké stromečky. To vše jsem doplnila vánočními pečenými čaji, které jsou také vděčné zboží za babku a pak zbytkem vypalovaných ozdob, které mi zbyly z loňska. Vše za ceny lidové, proto i věnce s čajovými svíčkami, přírodninami apod. Na vesnici si totiž spousta lidí umí většinu věcí vyrobit nebo uvařit sama (ne, že by ve městě ne) a když už kupují, tak za to nejsou ochotni moc investovat (třeba věnec za dvě stovky by tam někdo těžko koupil). Přemýšlí prostě jinak než ve městě. A já tomu rozumím...





Zato pro děti jsem udělala aktivit až moc. V tomhle jsem naopak maximalista. Už jen proto, že se bojím, aby se jim aktivity líbily, tak jich dělám radši víc, aby měly na výběr. Znamená to vyrobit vzorky, vytvořit šablony, nakoupit pomůcky. No, nezdá se to, ale nějaký čas to zabere. Posledních čtrnáct dní jsem si tedy docela mákla...
I přesto, že od rána pršelo, prodala jsem skoro všechno a dílnička byla plná dětí. A já se tudíž nezastavila... Tak jsem nakonec ráda, že jsem kývla.
No a teď už si jen udělat ten vlastní adventní věnec, ať mám v neděli co zapálit:)