Svícny

Doba pálení svíček je opět zde. Já si toho za poslední roky moc neužila, protože kluci jakmile viděli svíčku, hned se jali jí zkoumat a sfoukávat, ale letos už by to možná mohlo klapnout. 
Letošní rok mám v plánu si kromě klasického kulatého adventního věnce udělat i nějaký svícen (ne že bych jich doma měla málo), který bych si dala o štědrovečerní večeři na stůl, protože adventní věnec zabírá moc místa. Nejspíš to bude kousek z dubového polena, ale líbí se mi i ty profláknuté kovové. Možná nakonec zvolím nějaký kompromis. Každopádně se mi čím dál tím víc zamlouvají měděné či mosazné věci. 










zlaté svícny a měděná lucerna odtud

No a pak samozřejmě beton. Ten taky můžu, ale pořád si na výrobu věcí z něj ještě netroufám.
Teď na to zatím není moc času, protože musím ještě vyrobit spoustu věcí na náš každoroční adventní jarmark, který v obci pořádáme, ale jakmile budu mít hotovo, jdu na to. 
Jaké svícny se líbí vám? 
Pár tipů, které se líbí mně, můžete najít i u mě na pinterestu, odkud je i tahle ochutnávka.