Bílá, šedá a dřevo

Dnes to bude trochu self promo, aneb co jsem v lednu stvořila. Pár dalších skvostně bílých lapačů a taky jeden šedý závěs (jak to jinak nazvat než zdlouhavě "nástěnná dekorace").
Bílé lapače snů jsou teď hodně trendy. Hodně lidí si frčí na skandinávském designu, resp. bílých domácnostech a nebo aspoň ložnicích, kam se jim perfektně hodí. Pokud bych si vybírala já, za mě tento. Spojení jemné dečky a hrubého režného provázku. To je ono. Navíc vypadá úplně jinak na světle, třeba v okně, kde lapač zabraňuje úniku energie a jinak na pevném podkladu - třeba u nás na dveřích, kde jsem ho fotila. 




Našim klukům jsem pak udělala tenhle šedivý, protože poslední dobou nějak hůře spí, tak snad jim trošku pomůže. S ratanový kruhem lapač vypadá také báječně. A šedou, tu já můžu.


A pak tenhle šedivák. Tmavý, netradiční, nehodící se do každé domácnosti a ejhle. Byl hned pryč. To jsem měla velkou radost, protože mně se také líbil. Ty klacíkové já můžu.



A protože klacíkové, v nabídce mám i tyto dva bratříčky. Klacíkové jsou pro mě správná cesta.


 

Další bílé (a nejen ty) kousky mám v nabídce ZDE a klidně jdou upravit do barev na přání. To jen kdyby náhodou:)