Pro miminko.. DIY


Mojí drahé kamarádce se nedávno narodilo plánované mimi. A po dvou chlapečkách je to vysněná holčička s krásným jménem Meda. A já už pár měsíců plánovala, co jí pořídím jako dáreček k narození. Od začátku jsem totiž byla přesvědčená, že to bude holčička, i když rodičové si to nechali jako překvápko.
A tak jsem plánovala a vymýšlela. Chtěla jsem něco pěkného, ale také něco rukodělného, od srdce...



Tohle jsem vymyslela:
Nádherné plenky z dílny Mama Pocket Shop byly jasnou volbou od začátku. A že to jsou právě ty nejkrásnější kytičkové, tj. pro holčičku, to jsem nejvíc happy. Nejdradši bych si je nechala a třeba si s nima vytapetovala ložnici, ale ne, dala jsem všechny Medě:)
A to další, co jsem pro Medinku vymyslela, jsou věci z mojí dílny - dřevo-silikonové kousátko, silikonové (kojící) korále a potom čelenka s kytičkou, vyrobená z jemných bavlněných "špagátů". Všechno naprosto jednoduché věci, které dokáže "spíchnout" úplně každý. A co je na tom nejlepší, že to jsou věci tvořené od srdce a prostě originály...
K tomu jsem jí vypsala význam jejího jména a také jejího životního čísla a přidala osobní věnování, samozřejmě.
Mamina byla happy a malá Meda také, tak jsem měla radost.
Tak třeba se někdo, kdo tápe, co podarovat, inspiruje....

Co jste dávali nebo máte v plánu dávat novorozeňátkům vy? 



A takhle byla Medinka spokojená:)