Podzim v šatníku....

Ačkoliv už na mě z blogů a sociálních sítí nakukuje podzim (všude samej šípek a podzimní aranžmá), já mám ještě pořád léto. Zvlášť díky posledním dnům s letními teplotami. Podzim je u nás znát zatím jen v šatníku. Tílka, trička a kraťasy jsou už ve skříních přesunuty dozadu (i když o víkendu to na ně ještě bylo) a svetry, kabáty a bundy jsou opět v předních řadách. Hrozně nerada chodím "odhalená", takže se těším, jak se budu opět balit do svetrů a velkých šál.
Tady je moje inspirace na letošní podzim. V šedé...




Tahle kombinace taky není špatná, že?


Další podobné kousky můžete najít u mě na pinterestu ZDE.

Tak snad už taky zazimuji truhlíky a letničky a vrhnu na nějakou tu podzimní dekoraci. I když pokud bude pokračovat tohle krásné slunečné babí léto, tak nevím nevím...
Jak jste na tom s podzimem vy?  Už sušíte šípky nebo je máte aspoň ve váze? A už jste zazimovali letní šatník nebo dáváte létu ještě šanci?