Dětské DIY vánoční ozdoby # 2


Vloni jsme zavedli hezkou vánoční tradici. Každý rok s klukama vyrobíme jednu vánoční ozdobu, kterou si pak pověsíme na stromeček (a další podarujeme babičkám, psst). Bobík vloni vyráběl tyhle krásky, Bruňa si letos také vyrobil stejné a oba pak společně udělali ještě takovou klasiku a zároveň tématicky hodně podobnou té, která byla na našich vánočních přáníčkách. Prstíkovou sněhulákovou metodu. Kluci se u ní sice tak nevyblbli jako u přáníček (jen otiskli ruku), ale já jsem tenhle typ ozdoby chtěla mít (otisknuté ty jejich malé ručičky), tak jsme je udělali.







Původně jsem chtěla využít červené "baňky" (tohle slovo pro kulaté vánoční ozdoby používají Moraváci, ale mně se to strašně líbí, tak to používám taky), ale nenašla jsem je, resp. máme jen takové malé, tak jsme zvolila matné stříbrné a zlaté. Není to úplně ono, ale je to vlastně jedno. Hlavně, že máme památku. Aspoň tu červenou mašličku jsme jim dali.


Vyrábíte si doma taky své vlastní vánoční ozdoby?