Vánoční okenní


Od minulého týdne máme Vánoce i na oknech. Ty jsem také konečně o víkendu umyla. Do skleněné mísy, která je vnitřek jedné starožitné tepané mísy, jsem dala mech, na něj šišky a nějaké drobnosti a bylo hotovo. K tomu svícen z odřezku ze špalku, ze kterého jsem dělala adventní svícen. Ten mi manžel zkracoval a napadlo ho pak udělat otvor i do tohoto odřezku. Šikula to je. 






Jenže co se nestalo. Tahle skleněná miska mi na okně vydržela jen celé dva dny. Pak mi ji Bobajs se svojí aktuální posedlostí sezením v okně a pozorování aut a svítícího stromečku na předzahrádce, při seskakování z okna na gauč (jo, takhle šikovně jsme před týdnem přestavěli obývák) nechtíc shodil a rozbil. Obrečeli jsme to oba (moje úlovky z blešáků totiž postupně ubývají). A mně nezbylo, než opět vytáhnout tu skleněnou "kouli a vše přesunout tam. 


mech už je tu značně unavenej, zapomněla jsem ho zalít...

A na druhém okně jsem to pak vyladila nazdobenou kůrou a náletovým stromkem. Ten je vlastně na obou oknech.