Zabaleno


Zabaleno mám už asi týden, ale ten finál, rozuměj přidání březového věnečku a chvojí, až teď, aby mi to v tom horku doma neopadalo. Už se těším, až sundám ty krabice plné dárků ze skříní v ložnici a uklidíme je do poliček. Jsme tam jak ve skladišti.
Letos jsem balila do červeno přírodní varianty, stejně jako u adventního kalendáře pro kluky. Brunďa to má v přírodní a Bobík v jeho oblíbené červené barvě. Nám jsem dárky zabalila do stejných barev, ale strakatých. Tyto hezké (a navíc oboustranné) papíry jsem sehnala, myslím, v Lidlu. Ostatní jsou z Ikea. Jmenovky jsem ani nedávala. Pro kluky to zatím nemá smysl a já si tím ulehčila život. Vždy totiž vymýšlím, jak je udělám, tak to mi letos odpadlo. Příští rok už ale zase budou. Bobík se pomalu začíná zajímat o čísla a písmena, tak to bude možná už i aktuální.




Dárky se mi také perfektně balily. Jsou to totiž vesměs skládačky, hlavolamy, knihy a nebo prostě dárky v krabičce, a to je k balení ideální. Ty méně vzhledné jsem samozřejmě nefotila a "měkejše" máme jen my s velkým Bobem.




No a pokud nevíte, co takhle dělám, když kluci spí, tak zdobím dárky, pak si venku na dvoře instaluju paletu, na ní je vyskládávám a aranžuju, abych je mohla blejsknout. Doma totiž tma jak v pytli. A soused, ten si při pohledu na mě klepe na hlavu, manžel už je zvyklý:)
Jediné co teď chybí, je jen stromeček. Koupený ho máme, ale Ježíšek nám ho ozdobí až v noci na Štědrý den. Sice mám nutkání ho ozdobit dřív, když se na mě ze všech sociálních sítí hrnou ty nádhery, ale já vytrvám. Rodinná tradice je rodinná tradice. 


Do krabice a zpátky na skříň...

Už máte zabaleno? V jakém dekoru to je letos u vás?